• MILOVAN VESNIĆ – POHOD NA NOVU TITULU

    Mala sala Medija centra u Beogradu danas je ponovo opravdala svoj naziv. Kao i uvek kada konferencije za novinare pravi porodica Vesnić prostor je nedovoljno velik da primi sve zainteresovane. Broj predstavnika uglednih novinskih, TV i internet redakcija govori u prilog veličini projekta koji je najavio Milovan Mikica Vesnić. U sezoni 2013, uz pomoć svojih partnera opštine Čajetina, Dunlop-a, Modriče, grada Užica i Republike Srbije dobro poznatu Opel Vectru STW gledaćemo na najpoznatijim svetskim stazama u borbi za titulu Šampiona centralne Evrope.

    Pored Milovana i Miluna Vesnića prisutni su mogli da čuju i glavne sponzore ASK Sport Auto Vesnić u sezoni 2013, predsednika opštine Čajetina Milana Stamatovića i direktora Optime Beograd, Mrđana Žugića. „Udružila su se dva šampiona, u automobilizmu i turizmu. U godini kada slavimo 120 godina organizovanog turizma dobro je došla ideja da i mi učestvijemo u uspesima Vesnića ali i oni u našim. Nadamo se da je ovo samo početak saradnje i da će visoka planina Zlatibor doprineti vrhunskim rezultatima Milovana Vesnića.“ – izjavio je gospodin Milan Stamatović ispred opštine Čajetina. Mrđan Žugić je sa druge strane potvrdio dugogodišnju saradnju sa porodicom Vesnić – „Rafinerija ulja Modriča je i dalje sa najboljim srpskim automobilistom Milovanom Mikicom Vesnićem. Ovo je samo nastavak tradicije. Želimo puno supeha Mikici.“

    Sam Vesnić je pre svega istakao da je ovo veliki korak za njega i ceo tim ali i da pored dosta nepoznanica očekuje dobar rezultat – „Mnogo više ćemo znati nakon prve trke u Hungaroringu. Naš cilj je da do kraja sezone skupimo dovoljno bodova za dobar plasman jer se boduje svaka od deset duplih trka. Osim Salzburgringa i staze Most u Češkoj sve ostale ću voziti prvi put i to je možda jedini mali hendikep. Automobil Opel Vectra STW je pripremljen maksimalno a dodatnu pažnju smo posvetili smanjenu težine. Sada smo na 905kg mase praznog vozila a prema pravilniku dozvoljeno je 900kg. Podsetiću Vas da nastupamo u klasi D4 do 2000ccm gde je dozvoljen nastup gotovo svim aktuelnim klasama, od E1 i H do ETCC i S2000. Jedino ograničenje je atmosferski motor i 900kg težine. Pravi šareniš vozila i nadam se konačno odlična konkurencija“

    Đorđe Đenić (tekst preuzet sa portala http://www.mojsvetbrzine.rs)

    Insert iz emisije ABS SHOW sa promocije Mikice Vesnića